czwartek, 29 stycznia 2015

Wyjazd na ferie, blog niedostępny

    Witam dzisiaj post pisany, że tak powiem ,,na szybko", ponieważ chciałam was jak najszybciej poinformować, iż mój blog będzie niedostępny od dziś do jutra. Jednak nie bójcie się jest to spowodowane zmianami szaty graficznej na blogu, więc spokojnie zapraszam na blog jutro najpóźniej pojutrze. Mam nadzieje, że nowy wygląd bloga wam się spodoba, ale to już ocenicie sami. W tej sprawie to tyle ;). Jak wiecie, a może i nie wiecie mieszkam w województwie mazowieckim, gdzie ferie zimowe trwają już drugi tydzień. Przez pogrzeb nie miałam okazji nigdzie wyjechać, ale na szczęście udało mi się namówić mamę na wyjazd do rodziny na weekend. Tak więc jutro o 10:40 wyjeżdżam do Białegostoku, powrót zaplanowany jest już w niedziele, a to dlatego że w poniedziałek jest już normalny dzień szkoły. Więcej o tym wyjeździe napisze zapewne w poniedziałek albo wtorek. Mam nadzieje, że znajdę chwilę między lekcjami i odrabianiem tony zadań. Jak sądzę zauważyliście, iż przez ferie moja aktywność na blogu skoczyła znacznie w góre spowodowane jest to nadmiarem wolnego czasu, lecz myślę, że uda mi się utrzymać taką aktywność przynajmniej postaram się. Ten post jest krótki, bo jak już mówiłam piszę go z potrzeby chwili, aby przekazać mam te dwie wiadomości. Początkowo notka miała zawierać tylko informacje o tym że blog będzie niedostępny, ale uznałam, że mała wzmianka o moim wyjeździe nie zaszkodzi.

Pozdrawiam Klaudia :)

4 komentarze:

  1. Witaj,
    Twój blog znajduje się w wolnej kolejce na Wspólnymi-Siłami (czyli fuzji ocenialni; o projekcie możesz przeczytać w jednej z zakładek). W ciągu regulaminowych dwóch miesięcy nie pojawiła się tutaj żadna notka, wobec czego strona kwalifikuje się do odmowy. Czy mimo wszystko chcesz uzyskać ocenę? Proszę o szybką odpowiedź pod Poczekalnią. W przypadku nieotrzymania odpowiedzi w terminie dziesięciu dni mamy prawo do wystawienia odmowy.
    Pozdrawiam! WS

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Twój blog nadal znajduje się w Wolnej Kolejce ocenialni Wspólnymi-Siłami, która powstała z fuzji Niebieskim piórem, Ocen opowiadań, Ostrza krytyki i Shiibuyi. Proszę o zmianę odnośnika (z ww. blogów na WS) na swoim blogu i odpowiedź na podstronie:

    http://skoiastel.blogspot.com/p/pytania-faq_3.html

    o zatwierdzonych zmianach. Do ocenialni dołączą niedługo stażyści, którzy będą "wyławiać" blogi z WK. Pozostali oceniający również chcą mieć pewność, że ich praca nie pójdzie na marne.

    Na odpowiedź czekamy 10 dni (do 24.06).
    W innym przypadku blog będzie kwalifikował się do wystawienia odmowy, która pojawi się na blogu w notce "ODMOWY CZERWIEC 2015" opublikowanej w ostatnim dniu bm.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Skoiastel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! W związku z tym, że ostatni post jest sprzed 2016 roku, proszę o wiadomość na naszym blogu czy wciąż czekasz na ocenę. Na odpowiedź czekamy do 6 maja 2016.

    Pozdrawiam,
    Mediate (http://o-pieprz.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałem, że juz dzisiaj nie znajdę niczego ciekawego, a tutaj taki wpis. No no, to mnie zastało zaskoczenie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń